جشنواره باشگاه مشتریان حامی محصول شرکت آراپندار از 15شهریور تا 31 شهریور با 25درصد تخفیف
ایجاد وفاداری در بین مشتریان فعلی و کاهش هزینه های جلب مشتری
§ ایجاد تمایز و خلق ارزش جدید برای مشتریان
§ ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
§ کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی
§ به دست آوردن سهم بیشتری از بازار
§ افزایش بهروری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای باشگاه مشتریان حامی
§ افزایش فراوانی دفعات فروش به اعضا و مشتریان
§ بهبود جلوه وبرند سازمان
§ بهبود عملکرد از طریق تحلیل اطلاعات
§ توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیاز های مشتریان
§ ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان
§ لذت بخش نمودن تجربه مشتریان
§ کمتر شدن ضربه پذیری شما در مقابل رفتار بازاریابی رقبا و همچنین شوک بازار
§ کاهش فاصله بین مراجعات یک مشتری
§ تبدیل مشتریان گذری به مشتریان دائم
§ پرداختن مشتریانتان به صورت خودجوش به تبلیغ واحد صنفی شما
§ افزایش سود خالص کسب و کار