سازمان ها و شرکت ها در راستای تحقق اهداف و چشم انداز خود، فعاليت های مختلف و پيچيده ای را انجام می دهند. اما سازمان های برتر و پيشرو، فعاليت ها و فرآیندهای کسب و کاری خود را هوشمندانه٬ به موقع٬ یکپارچه٬ باکيفيت و با صرف منابع و هزینه موثر انجام می دهند.
اجرای فعاليت ها به شيوهای متفاوت٬ در واقع رمز برتری این شرکت ها یا سازمان ها در بازارهای به شدت رقابتی امروزی است. تبلیغات و بازاریابی شامل مجموعه ای از فعاليت ها و تلاش ها است که نقش کليدی و موثری در رشد و توسعه سازمان ها و شرکت ها ایفا