ارتباط سریع با کارشناسان و مشاورین مرکز پرستاری طپش : 88863528 - 88863529 - 22729216 - 22731073 - 33544770 - 33544771 - 77613730 - 77613797 - 44486023 - 44486227 - 66565927 - 66565994
تلفن گویا : 88864508
صدای مشتری و پاسخگوی 24 ساعته : 88864510
خدمات سلامت محور برای بیماران با قویترین و موفق ترین مرکز پرستاری حال حاضر ایران
به گفته محققان ، کمتر از 30 درصد افراد 65 سال و مسن تر دچار بیماری قلبی می شوند ، همچنین طبق آخرین بررسی ها ، 8 درصد این گروه سنی سکته را تجربه می کنند.
بیماران خود را با اطمینان و آسودگی خاطر به پرسنل مجرب و کارآزموده مرکز پرستاری طپش بسپارید.
*** مرکز پرستاری طپش بزرگترین و معتبرترین شبکه خدمات دیپلماتیک در کشور به شماره ثبت 757 و شناسه ملی 10861936790 که ابلاغیه قانونی آن به تایید اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، روزنامه رسمی کشور وسازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسیده است ، ارائه دهنده کلیه خدمات پرستاری و مراقبت و نگهداری در منزل با محوریت اصلی مشتری مداری پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح تاسیس و فعالیت خود را با توجه به نیاز هموطنان عزیز با همکاری متخصصین و پرسنل های آماده ، دلسوز، مجرب ، مطمئن ، کارکشته و قابل اعتماد و اطمینان جهت ارائه کلیه خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار کودک در منزل با عقد قرارداد رسمی وضمانت های لازم در خدمت خانواده های محترم متقاضی میباشد.
*** ضمنا استعلام شماره ثبت و شناسه ملی فوق از طریق سامانه اینترنتی اشخاص حقوقی قوه قضاییه به آدرس ذیل قابل استعلام و مشاهده میباشد.
www.ilenc.ir
✅ اولین،معتبرترین و بزرگترین مرکز فوق حرفه ای پرستاری و مراقبت و نگهداری در منزل
✅ دارای مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به همراه قرارداد معتبر
✅ اولین مجری ، طراح و ابداع کننده خدمات نوین مراقبت و نگهداری از سالمند ، بیمار ، کودک در منزل و بیمارستان
✅ ارائه دهنده کلیه خدمات VIP جهت مراقبتهای بالینی در منزل به صورت خصوصی و ویژه
✅ عضو رسمی کانون مراکز همیاری و توانبخشی
✅ عضورسمی انجمن موسسات و مراکز نگهداری و پرستاری از سالمند، بیمار،کودک
✅ عضو افتخاری کانون داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
✅ تنها مرکز درمان در منزل که دارای 7 نشان استاندارد جهانی می باشد :
*** ISO 10001 برای سیستم رضایتمندی مشتری
*** ISO 10002 برای رسیدگی به شکایات
*** ISO 9001 برای مدیریت کنترل کیفیت بر خدمات
*** ISO 26000 برای مسئولیت اجتماعی سازمان ها
*** ISO 10668 برای ارزش گذاری برند
*** ISO IWA1 برای مراکز درمانی
*** ISO 90006 برای سیستم مدیریت یکپارچه
✴️ گواهینامه های اتحادیه های بین المللی:
NOBEL PROFFESIONAL CERT ***
QAL *** انگلستان
Oxford Edu *** مدیریت
*** افتخارات و عناوین:
✅ لوح تقدیر مدیریت سلامت
✅ تندیس واحد برگزیده استان
✅ تندیس مدیر نمونه
✅ لوح زرین واحد نمونه کشور
و ده ها تقدیر نامه و دست نوشته های فراوان از کارفرمایان ارزشمند خود، تنها بخشی از افتخارات مرکز پرستاری طپش و از جمله دستاوردهای مهم مدیریتی این مرکز میباشند که پس از آزمون های مکرر و بررسی توسط کنسرسیوم های اعتبار سنجی و ارزشیابی پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران و آکادمی بین المللی R.S.I موفق به دریافت آنها شده است .
مرکز پرستاری طپش بزرگترین ، گسترده ترین و به روزترین مرکزمراقبتی با ربع قرن سابقه درخشان و افتخار جاودانه، دارای مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به همراه قراردادهای معتبرو گواهینامه ها و استانداردهای متعدد جهانی ، دارای بانک اطلاعاتی و طبقه بندی شده شامل هزاران نیروی مجرب ، متخصص و حرفه ای با مهارتهای مختلف و سوابق درخشان و رضایت بخش و بهره مندی از دانش روز به عنوان اولین و تنها مرکز قابل اعتماد در حوزه خدمات مراقبتی است که خود را متعهد به نقش آفرینی سازنده در زندگی بیماران و ارتقای شرایط روحی و جسمی آنها می داند.
مرکز پرستاری طپش برند شماره یک ایران با توجه به خدمات گسترده و دامنه دار به کارفرمایان و با عنایت به ارائه خدمات ویژه و تضمینی بیماران ، از اعتبار و شهرت خاصی برخوردار است.
مرکز پرستاری طپش توجه به کارفرمایان را هدف و برنامه محوری خود قرار داده و همواره بر این باور است تا با ارائه برترین خدمات مراقبتی و ارتقاء سلامت و بهبودی بیماران نقشی موثر در کیفیت زندگی بیماران و رضایت و خشنودی کارفرمایان داشته باشد.
مرکز پرستاری طپش مفتخر به کسب رتبه نمونه و واحد منتخب کشوری و وابسته به هلدینگ حامی پارس ، اولین هلدینگ فوق تخصصی مراقبتهای بالینی در ایران با ممتازترین و جامع ترین خدمات می باشد.
مرکز پرستاری طپش با ارائه خدمات یکپارچه و ده گانه با بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت ممکن دراسرع وقت با پشتیبانی و پاسخگوئی 24 ساعته و ارزیابی مداوم سرویسهای ارائه شده و عملکرد پرسنل اعزامی در کنار تیم هماهنگی و برنامه ریزی حرفه ای جهت ارائه مشاوره رایگان، راهنمایی و انتخاب مناسبترین سرویس و خدمات ارزشمند و متعدد دیگر ، همواره رضایت و خشنودی مستمر کارفرمایان را در نظر دارد.
اعتبار و اصالت اتفاقی نیست ، به نام های معتبر اعتماد کنید.
در صورت نیاز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط تلفنی که مجهز به سیستم پشتیبان (PCM8) می باشد در
تمام ساعات شبانه روز با نزدیکترین شعبه محل سکونت خود با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مشاورین و کارشناسان ما بدون تعطیلی و شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
پیش شماره ایران 0098 - پیش شماره تهران 021
محدوده مرکز تهران : 88863529 - 88863528 - 09102152979
محدوده شمال تهران : 22731073 - 22729216 - 09102169484
محدوده جنوب تهران : 33544771 - 33544770 - 09102165653
محدوده شرق تهران : 77613797 - 77613730 - 09102169454
محدوده غرب تهران (1) : 44486227 - 44486023 - 09102194565
محدوده غرب تهران (2) : 66565994 - 66565927 - 09102216562
تلفن گویا : 88864508 صدای مشتری و پاسخگوی 24 ساعته : 88864510
ارسال عدد 13 به سامانه 24ساعته پیام کوتاه بازرسی موسسه جهت رسیدگی فوق سریع به شکایات وانتقادات شما :
10000011500000 - 3000266600115 - 5000292920
به دلیل ازدحام در خواست هموطنان عزیز از خدمات زنجیره ای این مرکز و با توجه به اینکه مرکز تماس ما از شبکه فیبر نوری استفاده می نماید ممکن است تماس شما به دلیل اختلالات مخابراتی در بعضی از مواقع با مشکل مواجه شود لذا در اینگونه موارد از شما پوزش می طلبیم و خواهشمندیم با تلفن های همراه ذیل تماس حاصل فرمایید.
مسئول فنی: 09102152979
کارشناس SOS : 09102194565
کارشناس shift : 09102216562
سایت : www.tapeshco.com
اینستاگرام : @tapeshco1_com
تلگرام : info_tapesh
ایمیل : info@tapeshco.com