«پر» با هدف «بهبود زندگی مردم» در کشور عزیزمان ایران تأسیس شده است.
مأموریت «پر»، ایجاد و راه اندازی برند «پر» بعنوان با ارزشترین برند ایرانی در بازار منسوجات خانگی کشور و ارائه محصولات به هموطنان با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت است.
توجه به نیازهای مشتریان، نگهداشت و ارتقاء روز افزون کیفیت، توزیع گسترده محصولات، ارائه خدمات کامل به مشتریان، جلب رضایت مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت، ارائه بهترین قیمت با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و هموطنان عزیزمان، توجه به نوآوری و بهینه سازی مطابق با آخرین یافته های علمی از جمله اهداف دائمی «پر» است.