بانک اطلاعات اصناف و مشاغل ایران

باسكول جاده اي ، دستگاهي است كه وسايل نقليه جاده اي اعم از كاميون، تريلر و كمر شكن را در يك مرحله و با استفاده از نيروي جاذبه زمين توزين مي كند باسكول هاي ساخت گروه توزين به طور معمول در دو نوع روي زمين و داخل زمين و در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد مي گردند. اين باسكول ها با توجه به صنف مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد مي گردد .همچنين باسكول هاي جاده اي با توجه به مواد به كار رفته در ساخت آن در سه نوع مركب، تمام فلز و بتن فلز ساخته مي شوند. در باسكول هاي مركب جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد. در باسكول هاي تمام فلز شاسي فلزي وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را بر عهده دارد در اين باسكول ها علاوه بر شاسي اصلي، صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است و در باسكول هاي بتن فلز جنس شاسي از فلز و جنس صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد.تمامي باسكول در ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست مشتري قابل طراحي و توليد خواهد بود. باسكول هاي فلزي و بتن فلز سابقه توليد 50 ساله در كشور دارند نقطه مشترك اين باسكول ها شاسي فلزي آنها مي باشد كه وظيفه اصلي تحمل و انتقال بار به لودسل ها را به عهده دارد. در باسكول هاي فلي علاوه بر شاسي اصلي , صفحه هم به صورت تركيبي از تيرآهن و ورق ساخته شده است. در باسكول هاي بتن فلزي صفحه باسكول از جنس بتن مسلح بوده كه در محل بايستي اجرا شود. اخيرا باسكول هاي تمام فلز بدون شاسي نيز در بازار ارائه مي شود. نكته حائز اهميت نحوه طراحي و ساخت اين باسكول است. در صورتي كه براي ساخت اين باسكول ها استاندارد لازم رعايت شود عملكرد آنها درست خواهد بود. در غيراين صورت مشكلات عديده اي خواهند داشت. تمام باسكولها در نظر اول يكسانند اما تفاوت هاي مهمي در طراحي و ساخت آنها وجود دارد كه تاثير بسزايي در استحكام سازه و اندازه گيري وزن خواهد داشت كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي شود. 1. تحيل سازه باسكول ها با استفاده از به هنگام ترين نرم افزار هاي مهندسي 2. برش آهن آلات با تجهيزات برش تيرآهن و جوشكاري اتصال 3. طراحي صحيح باسكول‌های تمام فلز در ظرفيت‌های 5- 10-50- 60-80-100 و 120 تن (نيسان - خاور - كاميون - تريلي و كمرشكن) ارايه می‌گردد. سازه اصلی باسكول‌های تمام فلز كاملاً از فلز ساخته شده است. مزايای باسكول‌های تمام فلز: نصب و راه اندازي سريع و آسان قابل جابجايی محدوديت‌های باسكول‌های تمام فلز : زنگ زدگی و خوردگی آهن نوسان بالای قيمت آهن در بازار تاب خوردگی صفحات فلزی بعد از چند سال انتقال سرما و گرمای محيط توسط آهن به لودسل‌ها و ايجاد خطا در توزين انواع باسكول‌های جاده‌ای تمام فلز: باسكول روی زمین خصوصيات باسكول‌های روی زمين: بالاتر بودن سطح باسكول از سطح زمين نياز به گود برداری كم مناسب براي مناطقی كه سطح آب‌های زير‌زمينی بالا بوده و گودبرداری عميق ميسر نمی‌باشد. استفاده از رمپ اشغال فضای زياد به دليل استفاده از رمپ باسكول داخل زمین خصوصيات باسكول‌های داخل زمين: همسطح بودن سطح باسکول با سطح زمین نياز به گود برداری عمیق تر نسبت به باسکول های روی زمین مناسب براي مناطقی كه سطح آب‌های زير‌زمينی بالا نمی‌باشد. بدون نیاز به رمپ خستگی کمتر پلاتفرم به دلیل ماهیت سازه ای آن ظریب ایمنی بالا به دلیل قرارگیری لودسل ها داخل گود (ایمن در برابر شرایط نامساعد جوی مانند برف- باران- تجمع گل و لای و نیز احتمال اصابت صاعقه اين باسكول‌ها همانطور كه از نامشان پيداست تركيبی از بتن و فلز می‌باشد. اين نوع باسكول‌ها در ظرفيت ‌های مختلف مخصوصاً در ظرفيت‌های50- 60- 80 و 100 تن ارايه می‌گردد. پلاتفرم باسكول‌های بتن فلز از 2 عدد شاسی و يك بدنه بتنی تشكيل شده است. مزايای باسكول‌های بتن فلز: استحكام زياد به دليل وجود بتن در سازه اصلی وزن زياد (به دليل وجود بتن) و جلوگيری از در رفتن لودسل‌ها و خطا در توزين عدم تاثير شرايط جوی نامساعد بر روی سازه اصلی دقت بالای باسكول‌ها قيمت مناسب حداقل نياز به خدمات پس از فروش و تعميرات و نگهداري محدوديت‌های باسكول‌های بتن فلز : غير قابل حمل نيازمند فضای زياد و همچنين مسطح برای ساخت سازه بتنی در محل. كليه سيستمهاي توليدي داراي يكسال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشند. دفتر مركزي و فروش : تهران ، ميدان فردوسي ، ابتداي شهيد قرني، شماره 29 ؛ گروه صنعتي توزين الكتريك * فروش در سراسر كشور شماره تلفن: 81661076-66611493-021 شماره همراه : 09122020544 و 09128447598
گروه :
زیر گروه :
شهر :
تلفن :
همراه :
ایمیل :
وب سایت :
بازدید :
682
آدرس
تهران ، ميدان فردوسي ، ابتداي قرني ،شماره 29
Powered By Subgurim(http://googlemaps.subgurim.net).Google Maps ASP.NET
-->